2015. augusztus 31., hétfő

1. Díj

Sziasztok! Ezúttal nem új résszel jelentkeztem, hanem megkaptam éltem első díját. 


Akitől kaptam a díjat: Boo Dark

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad.
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad.
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról.
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról. 
5. Válaszolj a kérdésekre.
6. Tegyél fel 12 kérdést a blogoddal kapcsolatban.
7. Kommentelj annak a blogján akitől a díjat kaptad, egy fejezethez, hiszen fő a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a fő hogy építő jellegű legyen. 
8. Cseréljetek linket.
9. Küldd tovább 12 embernek a díjat.
10. Tedd ki a "plecsnit" jól látható helyre, úgy hogy az én blogomra vezessen.

Az illető blogjáról:
1. Az első jelenetek a királyi házban játszódnak.
2. Harry Styles az egyik főszereplő.
3. Harry-nek rossz fiús karaktere van.
4. Zara karaktere Lucy Hale.
5. Zara nem szeretne belemenni egy kényszerházasságba, ezért elmenekül.
6. Harry elrabolja a lányt.

A saját blogomról :
1. Több történetem is van amit nem publikáltam, de sokkal jobban kidolgoztam mint ezt. Egyszer éjjel nem tudtam aludni, a telefonom a kezemben volt, szóval leírtam vázlatszerűen a történetet, majd az első részt, és másnap már publikáltam is. 
2. Liam és Catharine kapcsolatát nem így terveztem. Nagyjából a tizedik részben kellett volna összejönniük, és akkor egy időre Cordelia eltűnt volna a színről de, aztán meggondoltam magam.
3. Rengeteg változatom volt, de aztán mindegyiket túl sablonosnak gondoltam, és maradt ez.
4. Azt, hogy a történetet, hogy fejezem be még mindig nem tudom. Nagy PLL rajongó vagyok szóval, ahogy a sorozatban is, itt is még bármi megtörténhet.
5. A fejlécet szeretem mindig magam elkészíteni. Nem vagyok valami jó szerkesztő, de azért igyekszem elfogadhatóra csinálni.

1. Milyennek gondolod a történetet?
 - Igaz még csak pár rész van fent, de nekem nagyon tetszik. Kíváncsi leszek mit fogsz kihozni belőle, hogy Zara esetleg visszamegy a szüleihez, vagy az el rablójával marad.
2. Változtatnál a történeten? Ha igen, miért? Ha nem, miért?
- Talán csak annyit változtatnék, hogy a szökésbe beleírtam volna valami bonyodalmat, de egyébként semmi mást.
3. Szerinted Zara összefog jönni az elrablójával?
- Nagyon remélem. Kíváncsi lennék egy trónörökös, és egy 'rossz fiú' kapcsolatára.
4. Ha leírhatnád másképp a szereplőket milyennek írnád(Zara, Harry, Anna, Edward, Ryan)?
- Nem tudom. 
5. Tovább fogod olvasni a történetet?
- Igen, mindenképp.
6. Tereljem más irányba a sztorit?
- Szerintem felesleges, jó az az irány, amibe belevágtál.
7. Gyorsan vagy lassan halad a történet?
- Szerintem pont jó. Nem húzod sokáig a történéseket, és nem is olyan gyorsan halad, hogy az olvasó ne tudna lépést tartani vele.
8. Te milyennek látod/gondolod Zara szüleit?
- Ők azok a tipikus brit királyi pár. Szerintem nem Zara ellen vannak, csak nem akarnak változtatni a jól bevált dolgokon, inkább betartják azokat a bevált törvényeket, rendeleteket. Talán ezért is nem akarják eltörölni azt a bizonyos rendeletet, ami miatt a lányuk elszökik, félnek az változástól. 
9. Szerinted Zara helyesen tette, hogy elszökött?
- Igenis, meg nem is. Nagy bátorságra - vagy meggondolatlanságra -, vall az, hogy képes volt hátrahagyni mindent, az ismeretlenért, hogy normális életet élhessem. Viszont gyáva is volt, mert ilyen könnyen feladta az egészet.
10. Milyen más címet adnál a történetnek?

11. Legyen több izgalom benne?
- Igen.
12. Sablonosnak találod a történetet eddig?
- Nem.
Kérdéseim a blogommal kapcsolatban: 
1. Szerinted jó tempóban halad a történet?
2. Nem találod túl sablonosnak a sztorit?
3. Szerinted a vége happy end lesz, vagy inkább valami tragédiával zárul?
4. Ha más címet kellene adnod a történetnek, mi lenne az?
5. Mi a véleményed Zac-ről?
6. Szerinted New York-ban közelebb kerülnek egymáshoz a főszereplők, vagy épp az ellenkezője?
7. Melyik szereplő számodra a legszimpatikusabb?
8. Melyik rész tetszett a legjobban?
9. Mit gondolsz a szereplőkről?
10. Ezután is fogod olvasni a blogot?
11. Szerinted mi lehetett az oka, hogy annak idején Liam lázadozni kezdett a szülei ellen?
12. Mi a véleményed a fejlécről?

Akiknek küldöm:


Stephania Raynods


Petra Vécsei

Tami-Payne


Ashley Bents



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése